Kakšnega učitelja/učiteljico glasbe si jaz želim? Kateri
učitelj bi me lahko navdušil za glasbo
in ohranil njeno zanimanje zanjo?
Kako lahko kot učitelj kitare prispevam, da bo otrok ohranil
veselje do glasbe?
Ker menim, da je moja osnovna naloga, otroku približati
glasbo in mu ohraniti veselje zanjo, sem se za odgovor na zgornja vprašanja, morala
postaviti na učenčevo mesto.
Če se postavim v »učenčevo kožo« in si predstavljam, kakšen
bi moral biti
moj učitelj glasbe, če bi se naprimer začela učiti nov
instrument.
Kakšnega učitelja/ljico bi si želela?
Kakšnega učitelja/ljico bi si želela?
*Prva lastnost učitelja, ki bi si jo želela, je iskrena
potrpežljivost pri razlagi, brez mask
navidezne prijaznosti, brez avtoritativnosti in vzvišenosti.
Potrpežljivost je torej lastnost, ki mora biti nekomu, ki
poučuje torej nekaj popolnoma samoumevnega.
*Učitelja, ki bi ustregel mojim glasbenim željam. Rada bi
igrala skladbe po svoji želji, ki so mi všeč.
*Rada bi igrala za svoje veselje in ne pod prisilo, da moram
nekaj zvaditi.
* Učitelja, za katerega ne bi bila le otrok ampak
enakovredna duša, vredna vsega spoštovanja.
*Učitelja brez pričakovanj, ki ne pričakuje, da boš
naslednjič že vse zvadil, ki upošteva kakšne nove ideje glede tehnike ali
ustvarjanja in jih skupaj z mano preizkusi.
*Učitelja, ki me ne bi v mislih ocenjeval in primerjal z
ostalimi in me celo obrekoval/ocenjeval pred starši ali drugimi učitelji.
*Učitelja, ki ne bi nikoli podvomil v razvoj mojih
sposobnosti.
*Učitelja, ki bi mu bilo v veselje in zanimanje z menoj
vaditi, razvijati glasbene sposobnosti.
* Učitelja, ki bi me spodbujal k ustvarjanju lastne glasbe, k
improvizaciji.
* Učitelja, ki obvlada in se zaveda moči svojih misli in
njihovega pozitivnega ali negativnega vpliva na druge.
Po tem nizu odgovorov, še bolj razumem, kaj je moja naloga:)