Poučevanje klasične in akustične kitare,ukulele, ustvarjalno petje za otroke in odrasle, ustvarjalne glasbene delavnice "Vive creative", poletna šola Viva creativa, tečaji učenja akordov, tečaji za učitelje : Spodbujanje k ustvarjanju...

torek, 24. april 2012

INDIVIDUALNI IN SKUPINSKI POUK KLASIČNE, AKUSTIČNE KITARE IN UKULELE, TEČAJI ZA UČITELJE, VZGOJITELJE, TEMA : VSAK OTROK NAJ USTVARJA SVOJ UČBENIK



Pouk je namenjen  vsakomur ne glede na starost, predznanje...







SPOZNANJA O POUČEVANJU


Po večletnih izkušnjah poučevanja sem ugotovila, da se učenci največ naučijo le v sproščenem okolju, brez vsiljevanja, primerjanja  ... Dokazano je, da so naše zmožnosti učenja veliko večje, če se učimo v alfa stanju (npr. učenje jezikov v alfa stanju).
Takšno »alfa« stanje lahko dosežemo le v sproščenem okolju-na kar v večini vplivajo naši odnosi. Če vzpostavimo z učenci enakovreden, spoštljiv odnos, se takšno sproščeno stanje avtomatično realizira. In v takem okolju lahko učenci ohranijo veselje in motiviranost do igranja, petja, učenja … Prav tako je zelo pomembno, da učenci poleg osnovnega programa igrajo tudi skladbe,pesmi po njihovem okusu. Če so njihove želje spoštovane in upoštevane, so tudi za učenje veliko bolj motivirani, kot bi drugače bili ob drugačnem učiteljevem pristopu. Pri pouku poleg igranja po notah veliko časa namenimo vajam za razvoj posluha, igranju po posluhu, ustvarjanju... kar učencem globlje približa glasbo. Verjamem, da lahko vsak človek razvije posluh, lastne sposobnosti igranja instrumenta ali petja, če si tega želi in je razvoju lastnih sposobnosti pripravljen nameniti dnevno nekaj časa za vadbo.
Na razvijanje naših sposobnosti, pa zelo vplivajo tudi naše pretekle izkušnje, naše razmišljanje, naše duševno, čustveno stanje, zato je napačno soditi in razvrščati učence na bolj in manj uspešne, na bolj ali manj talentirane ...




                                          Nastopamo:) 


















TEČAJI ZA UČITELJE, VZGOJITELJE



V letih poučevanja kitare, sem spoznala, da je ustvarjanje tisto, kar nekatere otroke v večini najbolj pritegne h glasbi, jim omogoči globlji stik z njo, motivira k raziskovanju, razvoju posluha in jim ohrani veselje do glasbe  tudi po končanem šolanju. Zato sem se odločila organizirati individualne ure in skupinske tečaje za učitelje različnih instrumentov, na temo: Spodbujanje otrokove ustvarjalnosti pri pouku instrumenta.
Osrednja tema tečajev je v smislu: Vsak otrok naj piše svoj učbenik ali ustvarjalni zvezek
sestavljen iz lastnih skladb, uglasbenih pesmi ...
Na podobno temo sem napisala priročnik Viva creativa, ki je napisan kot " uvod k raziskovanju."
Možnosti je veliko, porodile so se nove ideje, novi načini spodbujanja, in še veliko bi se dalo odkriti izboljšati, popestriti ...
V vseh letih je nastalo ogromno skladb, ki so jih otroci napisali sami in pesmi, ki
so jih uglasbili, kar jih je navdihnilo, še posebno najmlajše, ki nimajo določenih pričakovanj do sebe, ampak samo veselo raziskujejo. V letih poučevanja se je pokazalo, da najraje ustvarjajo otroci v starosti do enajstega leta. Po tem letu pa žal večini zanimanje usahne, večinoma zaradi visokih pričakovanj do sebe, pa tudi zaradi nenadnih strahov pred petjem ali nasplošno izražanjem sebe ...
Se pa tudi to da premostiti s spodbudno in spoštljivo podporo staršev in učitelja.