Hvaležna sem, da sem bila v otroštvu bolj počasna pri učenju instrumenta, ker lahko zaradi tega sedaj bolje
razumem in začutim učence.
Vsak človek ima svoj tempo rasti in moja naloga je, da se
tempu posameznika prilagodim.
Najhuje kar lahko naredimo je, da učenca, ki ima o sebi "nizko podobo", v mislih obsojamo:
Najhuje kar lahko naredimo je, da učenca, ki ima o sebi "nizko podobo", v mislih obsojamo:
Iz njega nič ne bo, Nima talenta, posluha,
Prepočasen je, Len je ... Misli so energija in tudi če niso izgovorjene, z njimi "energijsko" na nek način "urekamo" osebo in škodimo tako učencu kot sebi. V takem okolju učenec zelo težko napreduje.
Z negativnimi mislimi, ki niso nikoli resnica, lahko še povečamo učenčevo blokado, učenec postane še bolj žalosten ali jezen nase, ker mu nekaj ne gre. Pogosto se zgodi, da si neko negativno misel ponavlja toliko časa, da začne vanjo verjeti in nato jo še na glas ponavlja kot odrasel.
Z negativnimi mislimi, ki niso nikoli resnica, lahko še povečamo učenčevo blokado, učenec postane še bolj žalosten ali jezen nase, ker mu nekaj ne gre. Pogosto se zgodi, da si neko negativno misel ponavlja toliko časa, da začne vanjo verjeti in nato jo še na glas ponavlja kot odrasel.
Tako lahko nekdo, naprimer zaradi ene negativne misli-nimam
talenta ali ne zmorem, pretežko je..., v otroštvu neha vaditi, razvijati svoje sposobnosti, omeji samega sebe,
nekoč kot starš nevedoč še s svojimi prepričanji omeji svoje otroke. Samo zaradi ene misli, ki ji verjame in jo neprestano
ponavlja.
Večina misli ni zrastla v srcu. Lahko bi rekli, da so vcepljene in ni jih težko prepoznati. Prave srčne misli nas osrečujejo, vcepljene onesrečujejo in nam povzročajo bolečino.
Večina misli ni zrastla v srcu. Lahko bi rekli, da so vcepljene in ni jih težko prepoznati. Prave srčne misli nas osrečujejo, vcepljene onesrečujejo in nam povzročajo bolečino.
In zakaj bi verjeli nečemu, mislili nekaj, kar samo ovira
naš ali razvoj drugih in nas ter posledično še druge onesrečuje? Ali je naša
naloga , da neprestano primerjamo, ocenjujemo, razvrščamo otroke po
kategorijah, lepimo drugim etikete - ni talentiran, je talentiran …
Da ne škodujem drugim z omejenimi mislimi, ki včasih »priletijo« v mojo glavo iz dežele »Nevemodkod«, uporabljam za transformacijo negativnih misli ukaz, ki ga izrečem v mislih: Ne bom tako razmišljala in te omejevala. Oprosti. Z ukazom in opravičilom izničim negativno misel. Včasih uporabim tudi kakšno drugo vizualizacijsko meditacijsko tehniko.
Da ne škodujem drugim z omejenimi mislimi, ki včasih »priletijo« v mojo glavo iz dežele »Nevemodkod«, uporabljam za transformacijo negativnih misli ukaz, ki ga izrečem v mislih: Ne bom tako razmišljala in te omejevala. Oprosti. Z ukazom in opravičilom izničim negativno misel. Včasih uporabim tudi kakšno drugo vizualizacijsko meditacijsko tehniko.
Pred leti, sem na seminarju v tujini doživela zame takrat
neverjetno izkušnjo. Učitelj je učil
otroka igrati kitaro. Ta otrok je bil na višji stopnji zavedanja in se je učil brez kančka upora, brez vklapljanja samopomembnosti -
ega. Njegovo energijsko telo je bilo pretočno, izžareval je svetlobo-radost do
življenja-učenja novega, ker v sebi ni zadrževal negativnih misli ali negativnih občutkov o sebi,
niti ni padal v zamero ali jezo nase ali na učitelja, če mu kaj ni takoj
steklo. Zaradi tega se je učil neverjetno hitro in z velikim veseljem. Vse ga je zanimalo, vse je radostno
preizkusil. Ker je snov usvajal z lahkoto, so ga ljudje označili za "genialca". Sama pa sem takrat uvidela, da bi to oznako - »genialec«
lahko dosegel vsak človek, če bi
obvladal svoj um, se naučil transformirati negativna čustva ter postal prost samopomembnosti – ega (npr. Kaj boš ti
meni govoril, jaz že vem.). Lahko bi
rekli, da je genialec človek, ki mu je uspelo
postati gospodar svojega uma. Tak človek ne izgublja svoje energije in časa za bitko s svojim umom ali bitko z drugimi ljudmi in njihovimi prepričanji, raje se usmeri v akcijo, v vadbo, razvijanje svojih sposobnosti, v dajanje in ustvarjanje:) in tako vsa njegova dela hitro"obrodijo dobre sadove":). Tisti učenec (žal ne vem več imena, prihajal je iz Ukrajine) mi je takrat podal odlično lekcijo:) Hvaležna.